3 κύριοι λόγοι απόρριψης ενός άρθρου - 5.0 out of
5
based on
3 votes
Σε ένα μεγάλο ποσοστό καταχώρησης των άρθρων που δεχόμαστε απορρίπτονται. Γιατί συμβαίνει αυτό. Συνεχώς μας ρωτάτε γιατί απορρίφθηκε το άρθρο που προσθέσατε στην ιστοσελίδα μας.
- Διπλό Περιεχόμενο
- Ο πρώτος και ο κυριότερος λόγος είναι ότι το άρθρο που μας έχετε στείλει να δημοσιεύσουμε υπάρχει και σε κάποια άλλη ιστοσελίδα. Πολλές φορές σβήνετε το άρθρο από μια σελίδα που το είχατε και το προσθέτετε στην δική μας. Επειδή σβήσατε το άρθρο από τη παλιά σελίδα αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει για το Google. Γι αυτό καλύτερα γράψτε ένα νέο άρθρο, με μοναδικό περιεχόμενο.
- Διαφημιστικό κείμενο
- Ο δεύτερος λόγος είναι ότι δεν είναι ενημερωτικό το άρθρο ή δεν προσφέρει κάτι χρήσιμο στον αναγνώστη, αλλά είναι ένα καθαρά διαφημιστικό κείμενο. Δεν επιτρέπουμε την άμεση διαφήμιση όπως "σήμερα άνοιξε το υποκατάστημα μας και μπορείτε να προμηθευτείτε προϊόντα..." ή "τα καλύτερα πράγματα θα τα βρείτε σε εμάς ή στην τάδε εταιρία".
- Λάθος Δομή
- Ο τρίτος λόγος απόρριψης είναι ότι το κείμενο δεν πληρεί τις σωστές λέξεις και ότι η δομή του είναι κακή. Πολλές φορές πετάτε ένα κείμενο μέσα στο κειμενογράφο και μπορεί αυτό να συνοδεύει ανεπιθύμητες μορφοποιήσεις ή και κώδικα. Αυτό έχει κακό αντίκτυπο 1ον στο χρήστη που δεν θα δει ένα συγκροτημένο κείμενο για να διαβάσει, και 2ον κάνει κακό στη σελίδα καθώς μπορεί να επηρεάσει την εμφάνιση του εικαστικού του άρθρου.
Ενημέρωση Χρηστών
Έχουμε αναπτύξει αυτοματοποιημένους τρόπους ενημέρωσης των αρθογράφων, ώστε όταν εντοπίζουμε κάποιο από τα παραπάνω σφάλματα να ενημερώνεται ο αρθρογράφος για τον λόγο που απορρίφθηκε το άρθρο του. Είναι σημαντικό να ελέγχετε τα email σας και να ελέγχετε αν έχετε κάποια ενημέρωση σχετικά με άρθρο σας. Επίσης ενημερώνουμε τον αρθρογράφο όταν το άρθρο του πληρεί όλες τις προδιαγραφές και δημοσιεύεται.
Για την σωστή δομή των άρθρων και την καλή λειτουργία της σελίδας έχουμε γράψει όρους χρήσης που βοηθούν όλους μας και μπορείτε να τους δείτε εδώ.