Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Αυτό είναι ένα ερώτημα που καθορίζει τα μερίδια αγοράς στα αξεσουάρ αυτοκινήτου. Από τι καθορίζεται από που θα ψωνίσει κανείς? Δίνουμε έξι παράγοντες που ωθούν στην μία ή την άλλη επιλογή:

1. Αν υπάρχει κατάστημα στην περιοχή που μένουμε. Πολύς κόσμος δεν έχει πρόσβαση σε καταστήματα αξεσουάρ αυτοκινήτου, ιδιαίτερα στα νησιά και τις ηπειρωτικές περιοχές. Με δεδομένο ότι τώρα πιά το κόστος μετακίνησης είναι μεγάλο και η δυνατότητα παραγγελίας ακόμα και από το κινητό σου υπάρχει παντού, αυτό δίνει ένα προβάδισμα στην online παραγγελία.

2. Τα καταστήματα τώρα πιά δεν μπορούν να διατηρούν μεγάλα stock άρα να δίνουν μεγάλες δυνατότητες επιλογών. Από την άλλη η πληροφορία που διαθέτουν με την πείρα τους είναι πολλές φορές υπερπολύτιμη και καθοριστική για την επιλογή του καταναλωτή. Οσο πιο πολύ εμπειρία μπορεί λοιπόν να συμπυκνώσει ένα κατάστημα τόσο πιο μεγάλο μερίδιο αγοράς μπορεί να κατακτήσει και να αντισταθμίσει την έλλειψη έκθεσης μεγάλης γκάμας προιόντων - ;έκθεση γκάμας και ποικιλία που έχει εξ ορισμού ένα eshop.

3. Ο καταναλωτής δύσκολα πιά διαλέγει να διακινδυνεύσει την σπατάλη του ευρώ του. Είναι προσεκτικός και αποφεύγει τις αυθόρμητες αγορές. Ζητάει να εξετάσει καλά την επιλογή του και να βεβαιωθεί για τους ανθρώπους που συναλλάσεται και ενισχύει. Οσο πιο προσωπική εξυπηρέτηση βρεί λοιπόν τόσο πιό πολλές πιθανότητες έχει να εμπιστευθεί τις αγορές του. Eshops λοιπόν και καταστήματα θα πρέπει να έχουν υπερενισχυμένη την προσωπική εξυπηρέτηση, ειδικά στα αξεσουάρ αυτοκινήτου, έναν κλάδο που η εξυπηρέτηση αυτή μετράει πολύ.

4. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αξεσουάρ αυτοκινήτου, που συνήθως απαιτούνται για την σωστή επιλογή, είναι περισσότερο διαθέσιμα στο διαδίκτυο παρά σε ένα κατάστημα. Αυτό ωθεί τους καταναλωτές να διαλέγουν με πιό ακριβή και σχολαστικά κριτήρια αυτό που ταιριάζει στην εφαρμογή τους και φυσικά να διαλέγουν μεταξύ πολλών κατάλληλων διαθέσιμων εφαρμογών. Τα ενημερωμένα eshops μπορούν να παρέχουν περισσότερη πληροφορία σε πιό σύντομο χρόνο κι έτσι να τεκμηριώνεται καλύτερα η κάθε αγορά.

5.Τα νέα προιόντα όπως είναι φυσικό έχουν πάντα καλύτερη έκθεση στο διαδίκτυο και στα eshops που θέλουν να έχουν τις πρωτιές είτε στην παρουσίαση είτε στην τάση δοκιμής των καταναλωτών. Αλλά ακόμα και τα σπάνια, τα εξαντλημένα, τα ειδικών εφαρμογών προιόντα έχει την ευχέρεια κανείς να τα ψάξει και να τα βρεί καλύτερα στο ιντερνετ και κατ' επέκταση στα eshops.

6.Οι τιμές και οι ευκαιρίες είναι πιό έυκολο να συγκριθούν στο ιντερνετ μεταξύ των eshops παρά στα καταστήματα μιας και ο ανταγωνισμός είναι εντονότατος και η γκάμα των αξεσουάρ αυτοκινήτου πρακτικά απεριόριστη. Μην ξεχνάει κανείς ότι σπάνια ένα eshop δεν είναι και ένα πραγματικό κατάστημα οπότε αυτός ο συνδυασμός ελαττώνει το ρίσκο που παίρνει κανείς συναλλασόμενος σε αυτόν τον κλάδο. Τα eshops παρέχουν εγγυήσεις πραγματικής οικονομίας μιας που μπορείς να επισκεφθείς  στην συντριπτική πλειοψηφία τους, το κατάστημα το οποίο τα έχει δημιουργήσει.

comments

Social

Twitter response: "Could not authenticate you."

Blog / Βοηθήματα

Rating

Κάντε Rating στα άρθρα σας!

Στον κατάλογο έχουμε ενσωματώσει κώδικα για το "Rich snippets - Reviews" ώστε να εμφανίζεται στις αναζητήσεις των άρθρων σας. Οι αναζητήσεις που διαφέρουν στα οργανικά αποτελέσματα τις Google έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να δεχθούν επισκέψεις από τις απλές αναζητήσεις.

Κάντε rating και κερδίστε traffic προς το άρθρο σας!