Ψεκασμός πολλαπλών σημείων, ελεγχόμενος από ηλεκτρονική μονάδα με σύστημα κλειστού ελέγχου, συστήματα που ικανοποιούν τα όρια εκμπομπής καυσαερίων. Σε αυτό το σύστημα αυξάνεται η πολυπλοκότητα της ηλεκτρονικής μονάδας, ανάλογα με το επίπεδο της εξέλιξης, ενώ η ρύθμιση από τον χηρηστή είναι μηδενική στην πράξη.
Οι απλούστερες ηλεκτρονικές μονάδες "κοροϊδεύουν" το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και οι περισσότερο πολύπλοκες ενοποιούνται με το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και χρησιμοποιούν τα παρεχόμενα δεδομένα για τον έλεγχο των μπεκ ψεκασμού του LPG.
Αυτός ο τύπος συστήματος είναι κατάλληλος για την πλειοψηφία των συστημάτων, προσφέρει καλύτερη απόδοση και αξιοπιστία, σε συνδυασμό με την απουσία των μειονεκτημάτων συστημάτων ψεκασμού μονού σημείου.
Αυτό το σύστημα διατίθεται σαν ένα κιτ (ειδικό σύνολο εξαρτημάτων) για το αυτοκίνητο. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα ελέγχου καυσίμου που έχει προγραμματίσει με έναν χάρτη καυσίμου (χαρτογράφηση κινητήρα) για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κανένα άλλο.
Αυτό το σύστημα είναι κατάλληλο για τους περισσότερους κινητήρες με ψεκασμό και με καταλυτικούς μετατροπείς.
Έχει δυνατότητα αυτοεκμάθησης αλλά δεν είναι ρυθμιζόμενο από τον εγκαταστάτη. Έχει την δυνατότητα αποθήκευσης βασικών διαγνωστικών κωδικών επί του αυτοκινήτου αλλά δεν υποστηρίζει το σύστημα EOBD.