Ευχετήριες κάρτες: Παρελθόν και μέλλον - 4.0 out of 5 based on 1 vote
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 1
ΧειρότεροΚαλύτερο 

 Αν αυτές τις γιορτές τύχει να σας στείλουν λιγότερες εορταστικές κάρτες από το παρελθόν, μην παραξενεύεστε. Κατά πάσα πιθανότητα αυτή η τροπή δεν έχει καμία σχέση με το εάν θεωρήστε από τους άλλους ότι είστε ακόμη αποδεκτοί ή αν δεν πρόκειται για τέτοια περίπτωση. Η παράδοση αποστολής εορταστικών καρτών για γενέθλια, Πάσχα ή για άλλα συμβάντα αποτελεί μια υποχρέωση η οποία αποδυναμώνεται σταθερά εδώ και περίπου 10 χρόνια, αφού οι πωλήσεις ευχετήριων καρτών έχουν ελαττωθεί πολύ από το 2009 μέχρι τώρα.

Αν και προς το παρόν μπορούμε να εκτιμήσουμε πως η πτώση των αγορών αυτών των παλιών αυτών ευχετήριων καρτών δεν είναι εντυπωσιακά υψηλή, είναι εμφανές ότι οι νέες γενιές δεν είναι διατεθειμένες να συνεχίσουν την τακτική εκείνη των προκατόχων τους.

Η ενδυνάμωση των κοινωνικών δικτύων, των έξυπνων κινητών συσκευών και των ipad, αλλά και η εμφάνιση ειδικών σελίδων με ηλεκτρονικές κάρτες μετασχηματίζουν γενικά τον τρόπο με τον οποίο οι φίλοι και τα μέλη μιας κλειστής παρέας ανταλλάσουν ευχές και παραμένουν όλη τη ώρα σε επαφή, με συνέπεια η αποστολή μιας παραδοσιακής κάρτας να μην είναι σήμερα μια τακτική επιλογή, ούτε δέσμευση.

Ένδειξη αποτελεί το πως την περυσινή χρονιά στις Η.Π.Α., όπου διαθέτουν αρχειοθετημένα στατιστικά, περίπου 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι αποφάσισαν να στείλουν κάρτες για τα Χριστούγεννα. Μολαταύτα, το νούμερο αυτό υπολογίζεται ότι θα πέσει σε 1,5 δισ. κάρτες τα προσεχείς γιορτές. Από την άλλη πλευρά οι ιστοσελίδες κοινωνικού περιεχομένου, καθώς επίσης και ανεξάρτητες σελίδες αποστολής γιορτινών e-cards βλέπουν ημερησίως το νούμερο των ευχετήριων καρτών που έχουν να μεγαλώνουν.

Το επόμενο διάστημα

Οι μικρότεροι ηλικιακά σε συντριπτικό πλέον μέρος εκφράζουν την προτίμησή τους σε e-cards, καθώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το Facebook ή το Twitter αποτελούν πλέον σταθερές τους δραστηριότητες και επιπλέον θεωρούνται πολύ εύκολοι μέθοδοι επικοινωνίας.

Παρότι τα Χριστούγεννα συνιστούν μακράν την περισσότερο λαοφιλή εορταστική επέτειο σε ολόκληρο τον πλανήτη και ακόμα την περίοδο με τις πιο πλούσιες πωλήσεις Χριστουγεννιάτικων καρτών, ολοένα και πιο λίγοι από τους γύρω μας στέλνουν κάρτες κάθε φορά. Όπως αναφέρει έρευνα της Unity Marketing, το ποσοστό των ανθρώπων που διέθεσαν χρήματα για μια εορταστική κάρτα έπεσε από 77% το 2005 σε 73% σε δυο χρόνια και σε 62% το 2009, κάτι που εξακολουθεί να ισχύει, μολονότι δεν έχουμε νεότερα αξιόπιστα στοιχεία από οποιαδήποτε πηγή.

Τα νούμερα αυτά είναι επίσης πιο ισχνά όταν γίνονται μετρήσεις σε έφηβους είτε σε σπουδαστές, οι οποίοι προτιμούν να συναναστρέφονται μεταξύ τους με περισσότερο γρήγορες μορφές επικοινωνίας, που επίσης θεωρούνται και πιο συμφέρουσες, όμως και πιο γρήγορες.

Η εφεύρεση της πρώτης κάρτας Χριστουγέννων πιστώνεται σε έναν Άγγλο επιχειρηματία το 1843. Ο Henry Cole ήταν πολύ απασχολημένος και δεν είχε ώρα να στείλει προσωπικές ευχές σε συγγενείς, φίλους και συνεργάτες και συνεπώς προσέλαβε έναν διάσημο Βρετανό ζωγράφο με σκοπό να σχεδιάσει μια κάρτα. Από τότε η ταχυδρόμηση προσωπικών καρτών τα Χριστούγεννα και σε άλλες περιπτώσεις, μετατράπηκε σε συνηθισμένη πλέον κίνηση και υποχρέωση στην ραγδαία αναπτυσσόμενη Ευρώπη και αμέσως μετά στις Η.Π.Α. και στον άλλο πλανήτη.

Τώρα πλέον τί;

Η μετάβαση από τις έντυπες εορταστικές κάρτες προς τις e-cards ακολουθείται έως αυτή τη στιγμή με κάπως περιορισμένο ρυθμό, παρότι οι ecards έχουν χωρίς αμφισβήτηση οδηγήσει τη ζυγαριά να γέρνει προς την πλευρά τους. Υπολογίζεται πως ακόμη οι e-cards καταλαμβάνουν μόνο το 1% του όγκου των γιορτινών καρτών, μιας τεράστιας αγοράς η οποία μόνο στην Αμερική υπολογίζονται να ξεπερνά τα έντεκα δισεκ. δολάρια ανά έτος.

Είναι βέβαιο πως η κινητικότητα αυτή γενικά εξελίσσεται αργά, εφόσον οι καλλιτέχνες των παραδοσιακών καρτών τελευταία εμφανίζονται εξαιρετικά ευφάνταστοι. Συνεπώς κάνουν την εμφάνισή τους πλέον τριγύρω μας ευχετήριες κάρτες, οι οποίες συνδυάζουν και αρκετά καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως monitor LCD ή επεκτάσεις USB, ώστε να μεταφέρει ο καθένας φωτογραφίες καθώς επίσης και τσιπ πολυμέσων είτε ακόμη και δυνατότητες εγγραφής της φωνής του ατόμου που αγόρασε την κάρτα.

Παρόλα τα συγκεκριμένα αυτά «παιχνίδια», η αγορά θεωρείται πως φαντάζει βέβαιο πως θα κατευθυνθεί προς τον δρόμο των ηλεκτρονικών γιορταστικών e-cards. Στην Ελλάδα και ταυτόχρονα σε οποιοδήποτε κράτος, υπάρχουν αυτή τη στιγμή αρκετά αξιόλογες σελίδες με εορταστικές κάρτες, όπως η www.greetingcards.gr, οι οποίες έχουν αναρτημένο μεγάλο όγκο καρτών και διαφορετικές δυνατότητες αποστολής των e-cards. Το ουσιαστικότερο χαρακτηριστικό τους είναι πως κατά κύριο λόγο προσφέρουν δωρεάν, σε όσους επιθυμούν τις κάρτες, αφού εισπράττουν τα αναγκαία εφτά για τη συντήρησή τους από online καταχωρήσεις.

Όταν πάλι παρουσιάσετε τη διάθεση να εκφράσετε την αγάπη και τις ευχές σας για ονομαστικές γιορτές, ή άλλες γιορτές σε αγαπημένα πρόσωπα και φίλους ίσως να βρεθείτε κι ο ίδιος στο δίλημμα να αποφασίσετε ανάμεσα στις συμβατικές γιορτινές κάρτες ή στις ηλεκτρονικές. Όταν ψάχνετε κάτι γρηγορότερο και με λιγότερα λεφτά, είναι βέβαιο ότι οι ecards αποτελούν την πιο σοφή επιλογή, ενώ αν θέλετε κάτι υλικό η καλύτερη απόφαση μπορούν να θεωρηθούν οι έντυπες κάρτες. Ωστόσο διαθέτετε την επιλογή όταν θελήσετε να χρησιμοποιείτε αμφότερες αυτές πρακτικές.

comments

Social

Twitter response: "Could not authenticate you."

Blog / Βοηθήματα

Rating

Κάντε Rating στα άρθρα σας!

Στον κατάλογο έχουμε ενσωματώσει κώδικα για το "Rich snippets - Reviews" ώστε να εμφανίζεται στις αναζητήσεις των άρθρων σας. Οι αναζητήσεις που διαφέρουν στα οργανικά αποτελέσματα τις Google έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να δεχθούν επισκέψεις από τις απλές αναζητήσεις.

Κάντε rating και κερδίστε traffic προς το άρθρο σας!