Αναρωτιέστε πώς να προβάλετε την επιχείρησή σας γρήγορα και κυρίως με τον πιο οικονομικό τρόπο; Θέλετε να προσελκύσετε συγκεκριμένο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Μήπως στόχος σας είναι να προωθήσετε άμεσα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σας διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές σας;
Πριν αποπειραθείτε να «μπλέξετε» με Google Adwords και Facebook Ads, διαφημίσεις στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο, δοκιμάστε τον παραδοσιακό τρόπο offline διαφήμισης που δεν είναι άλλος από τη διανομή των έντυπων φυλλαδίων!
1. Η πιο οικονομική διαφήμιση.
Η διανομή φυλλαδίων δικαίως χαρακτηρίζεται ως η πιο οικονομική αλλά και αποδοτική λύση για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας.
Καθώς το υλικό που χρησιμοποιείται για να δημιουργηθεί ένα φυλλάδιο είναι το χαρτί, το κόστος της δικής σας επιβάρυνσης είναι μικρότερο σε μεγάλο βαθμό απ’ ό,τι εάν επιλέγατε ως μέσο διαφήμισης την τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή ακόμη και online τρόπους προώθησης.
Έτσι, μπορείτε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να διανέμετε έντυπα φυλλάδια επιλέγοντας διαφορετικούς τρόπους όπως π.χ. από πόρτα σε πόρτα, σε γραμματοκιβώτια, σε σταθερά σημεία κ.ά. και να διαφημίζετε την επιχείρησή σας με έναν σταθερό ρυθμό, χωρίς να διακυβεύεται η παρουσία σας στον διαφημιστικό χάρτη της αγοράς!
2. Η αξία του «εντύπου».
Χαρακτηριστικό γνώρισμα της εποχής μας είναι ο βομβαρδισμός διαφημιστικών μηνυμάτων που υφίσταται το καταναλωτικό κοινό, κυρίως από τα ηλεκτρονικά μέσα.
Η «κυριαρχία» της οθόνης έχει την ικανότητα να διασπά την προσοχή του καταναλωτή με ποικίλα μηνύματα την ίδια στιγμή με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εστιάσει την προσοχή του σε μια συγκεκριμένη πληροφορία.
Η αξία του έντυπου φυλλαδίου όμως έγκειται στο γεγονός ότι ο καταναλωτής μπορεί συγκεντρωμένος να εξετάσει ενδελεχώς την πληροφορία που περιέχει το φυλλάδιο και με κριτική σκέψη να αποφασίσει εάν τον ενδιαφέρει να εμπλακεί περισσότερο ή όχι.
Ακόμη, το έντυπο διαφημιστικό φυλλάδιο είναι άμεσα διαθέσιμο. Ο καταναλωτής που το έχει αποθηκεύσει μπορεί να ανατρέξει οποιαδήποτε στιγμή στην πληροφορία που αρχικά είχε διαβάσει κατά την ώρα της διανομής.
3. Περιεκτικό μήνυμα
Στόχος των φυλλαδίων είναι να περιλαμβάνουν συνοπτικά τις πληροφορίες που θέλετε να γνωστοποιήσετε σε ευρύ κοινό έτσι ώστε μέσα σε λίγα λεπτά να μπορεί να αντιλαμβάνεται ο παραλήπτης του φυλλαδίου εάν έχει αξία για εκείνον το μήνυμα που λαμβάνει ή όχι.
Στόχος της διανομής φυλλαδίων μπορεί να είναι διαφορετικός κάθε φορά για την επιχείρησή σας:
- Η προβολή και η αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της.
- Η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.
- Ενημέρωση για τρέχουσες προσφορές ή εκπτώσεις.
- Αύξηση του πελατολογίου σας.
Ακόμη, έχει τη δυνατότητα να βρει και άλλα κανάλια επικοινωνίας με την επιχείρησή σας είτε offline (π.χ. τηλέφωνο, διεύθυνση φυσικού καταστήματος) είτε online (π.χ. ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα)
4. Η δύναμη της εικόνας και των γραφικών
Ένα καλαίσθητο design υψηλών προδιαγραφών είναι αυτό που μαγνητίζει το βλέμμα του καταναλωτή, τραβάει την προσοχή του και μεταδίδει το μήνυμα παραστατικά και άμεσα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η πληροφορία να εντυπώνεται στη μνήμη του και μπορεί να αναγνωρίσει το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησής σας γρήγορα ανάμεσα σε εκείνα που διαθέτουν πολλές άλλες ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.
5. Το κοινό-στόχος
Επιλέγοντας τη διανομή φυλλαδίων ως τρόπο διαφήμισης της εταιρείας σας, μπορείτε να στοχεύετε το καταναλωτικό κοινό που θέλετε να προσελκύσετε σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:
- Δημογραφικά κριτήρια (φύλο, ηλικία, τόπος κατοικίας).
Εάν η επιχείρησή σας είναι ένα ινστιτούτο ομορφιάς, το γυναικείο κοινό θα είναι πρώτο στις προτιμήσεις σας. Ακόμη, η ηλικία μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, ανάλογα με τις υπηρεσίες που θέλετε να διαφημίσετε ή τις προσφορές που επιδιώκετε να προωθήσετε.
- Ενδιαφέροντα του καταναλωτικού κοινού-στόχου.
Δεν θα ήταν σωστή τακτική να διανέμετε φυλλάδια για το κατάστημα ρούχων που έχετε (για μεγαλύτερης ηλικίας κοινό), έξω από ένα κατάστημα ηλεκτρονικών gadget που συχνάζουν νεαρές ηλικίες και κυρίως έφηβοι.
Εμπιστευτείτε τους ειδικούς!
Για να έχει αποτελέσματα η προσπάθειά σας αναφορικά με την προβολή της επιχείρησής σας, εμπιστευτείτε την εντυποδιανομή σας σε εξειδικευμένες εταιρείες ανάπτυξης και διανομής διαφημιστικών φυλλαδίων.
Γνωρίστε την Letterbox, μια εταιρεία με πολυετή εμπειρία στον χώρο που κατέχει την τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να προβάλει και να προωθήσει αποτελεσματικά την επιχείρησή σας.