Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Κάθε χρόνο τουλάχιστον δύο με τρείς φορές οι έλληνες έχουμε την εξής απορία...που θα πάμε διακοπές (...λες και όλα μας τα υπόλοιπα προβλήματα τα έχουμε λυμένα). Περνάμε ατελείωτες ώρες μπροστά από τον υπολογιστή μας κοιτώντας μέρη, τοποθεσίες, βουνά και παραλίες. Στη συνέχεια ρωτάμε φίλους και γνωστούς για το ένα ή το άλλο μέρος μέχρι να αποφασίσουμε ποίο μέρος μας ταιριάζει.

 

Το επόμενο βήμα μας είναι να δούμε τι άδειες δικαιούμαστε, πως θα τις παντρέψουμε με τα σαββατοκύριακα και πώς θα κολακέψουμε τους προϊσταμένους μας για να ξεκλέψουμε καμιά μέρα παραπάνω. Βέβαια αυτό ακριβώς κάνουν και οι "συνάδελφοι" μας όπου μαζί με εμάς έχουμε έναν κοινό σκοπό, να την κάνουμε εμείς και να χώσουμε κάποιον άλλον. Οπότε γρήγορα γρήγορα κλείνουμε τα εισητήρια του ταξιδίου για να δείξουμε ότι η άδεια μας την τάδε του μηνός είναι μονόδρομος, μιας και τα εισητήρια πάρθηκαν λόγο προσφοράς μέσο φίλου όπου είχε κοινό γνωστό με τον μπατζανάκι του πλοιοκτήτη που ήταν συμμαθητές οι γονείας μας και μας έχουν από τότε χάρη γιατί σώσαμε την γάτα του και τα 4 γατάκια της (τι άλλο θα ακούσουμε/πούμε).

Αφού "κατέβει" η άδεια μας, στη συνέχεια προσμένουμε με ανηπομονησία να περάσει ο καιρός μιας και όλο το προηγούμενο σκηνικό το έχουμε κάνει 2 μήνες πρίν μην πάει και μας προλάβει άλλος (κατά τα άλλα δουλεύουμε στη δουλειά μας).

Έχοντας περάσει πλέον ο πρώτος "εξαντλητικός" μήνας και αφού έχουμε επισκεφθεί κάθε πιθανή τοποθεσία του προορισμού μας στο internet (ταυτόχρονα με την δουλειά μας πάντα), έχουμε βαρεθεί πλέον από το μπλά μπλά και το "πουλ-μουρ"* για το εξωτικό μέρος όπου μόνοι μας βρήκαμε και όπου μόνο εμείς θα δούμε μιας και είναι ανεξερεύνητο, ήρθε η ώρα για τα ψώνια και τις ετοιμασίες.

Τι να πούμε εδώ...πραγματικά τι πούμε; Ας υποθέσουμε πως οι διακοπές είναι καλοκαιρινές...

Οι γυναίκες παρατάνε τα παιδιά τους σε παππούδες / γιαγιάδες και τρέχουν για να προλάβουν τι; Ένα τεντόπανο να τυλιχτούν, ένα σκινί να φορέσουν για μαγιό όπου απαραίτητα θα πρέπει να ακολουθεί τις επιταγές της μόδας (λές και φένεται) και ένα σουτιέν που να πηγαίνει με όλα τα άλλα. Φυσικά δεν αρκούντε μόνο σε ένα μαγιό που γράφω παραπάνω, αλλά πρέπει να εξοπλιστούν με όλο το σετ χρωμάτων μην πάει και τύχει να φοράει και άλλη το ίδιο στη παραλία. Σειρά έχουν τα αντιλιακά και όλα τα άλλα αξεσουάρ που μπορείτε να φανταστείτε, στο τέλος όλα αυτά έχουν κοστίσει όσο οι διακοπές 4 ατόμων.

Οι άντρες τι κάνουν, απλά πραματάκια, όμορφα και ωραία (κατά τα λεγόμενα τους).

Κίνηση 1

Κατέβασμα όλου του αθλητικού ραδιοτηλεοπτικού προγράμματος για τις μέρες που θα λείπουν.

Κίνηση 2

Ενημέρωση εάν στο ξενοδοχείο το δωμάτιο έχει δορυφορική.

Κίνηση 3

Έξτρα χρήματα για να μήν επιρεαστεί το budget διακοπών από τις απέλπιδες προσπάθειες μας να γίνουν "μέτοχοι" στον ΟΠΑΠ (με τόσα που χάνουν).

Κίνηση 4

Service στο αμάξι.

Κίνηση 5

Σημείωση στο ημερολόγιο να θυμηθούν να πάρουν την γυναίκα τους την ημέρα της αναχώρησης.

Κίνηση 6

Να προμηθευτούν τον ποίο δυσνόητο χάρτης ελλάδος ώστε να έχουν άλλοθι όταν χαθούν, άσε που πολλοί τον δίνουν και στη γυναίκα τους για να έχουν λόγο να της ρείξουν τις ευθύνες που χαθήκαν.

Και αφού γίνουν όλα αυτά τα ωραία και έχοντας έρθει η πολυπόθητη ημερομηνία αναχώρησης, σαλπάρουμε με το ακριβοπληρομένο εισητίριο μας για τον εξωτικό προορισμό μας.... ο ένας πάνω στον άλλον. Σιγά σιγά αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είχαμε μόνο εμείς την ιδέα να επισκευθούμε αυτό το μέρος. Την είχε και η γιαγιά με το εισητήριο από την εργατική εστία που μόλις αερίστηκε δίπλα μας επειδή ζαλίστικε.

Και το πανηγύρι συνεχίζετε, κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια, φτου και από την αρχή...αλλά τι σας τα λέω αφού τα ξέρετε, έτσι δεν είναι;

καλές διακοπές!

 

*πουλάω μούρη

comments

Social

Twitter response: "Could not authenticate you."

Blog / Βοηθήματα

Rating

Κάντε Rating στα άρθρα σας!

Στον κατάλογο έχουμε ενσωματώσει κώδικα για το "Rich snippets - Reviews" ώστε να εμφανίζεται στις αναζητήσεις των άρθρων σας. Οι αναζητήσεις που διαφέρουν στα οργανικά αποτελέσματα τις Google έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να δεχθούν επισκέψεις από τις απλές αναζητήσεις.

Κάντε rating και κερδίστε traffic προς το άρθρο σας!