Για την επιτυχή ανάπτυξη μιας επιχείρησης πρέπει να προσδιορίσουμε τα θεμέλια της αγοράς για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα πρέπει να παρέχουμε. Θα πρέπει να βρούμε το κοινό που θέλουμε να αναφερθούμε και να στήσουμε την επιχείριση μας για αυτό το κοινό. Πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη ταυτότητα προς το αγοραστικό μας κοινό.
Πληροφορίες σχετικά με το κοινό που θέλουμε να κινηθούμε, θα πρέπει να τις συγκεντρώσουμε με προσεκτική έρευνα για να κινηθούμε σωστά και να γλυτώσουμε επαγγελματικά λάθη τα οποία μπορεί να μας αποβούν μοιραία.
Η έρευνα αγοράς που αναλύει την κοινότητα στην οποία μια επιχείρηση αναπτύσσεται, επικεντρώνεται σε τέσσερις κύριους τομείς :
1. πελάτης
2. ανταγωνισμός
3. κοινότητα
4. εργατικό δυναμικό
Κάθε ένα από αυτά τα τέσσερα τμήματα συμβάλλει στην επιτυχία μιας επιχείρησης catering. Είναι σημαντικό να αναλυθούν τα τέσσερα αυτά τμήματα ξεχωριστά, όσον αφορά τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουμε.
Προκειμένου για μια επιχείρηση να είναι επιτυχής, πρέπει να απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα:
1.Ποιό είναι το αγοραστικό κοινό που αναφέρεται η υπηρεσία ή το προϊόν που θα παρέχουμε ;
2. Θα μπορούσε το αγοραστικό κοινό να αντιληφθεί την τιμή για την υπηρεσία ή του προϊόντος ότι είναι ίση με την τιμή πώλησης;
3. Το αγοραστικό κοινό είναι πρόθυμο να πληρώσει για το προϊόν ή την υπηρεσία μας;
4. Θα μπορούσε η επιχείρηση να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με άλλους που προσφέρουν μια παρόμοια τιμή / προϊόν / υπηρεσία ;
5. Υπάρχει επαρκή εξειδίκευση του προσωπικού για τις υπηρεσίες που θα διατίθετε προς το αγοραστικό κοινό ώστε να εκπληρώσετε τις απαιτήσεις του;
http://www.catering-allegrino.gr/